ممنوعیت واگذاری اماکن ورزشی وزارت نیرو به بخش خصوصی

به گزارش فرم نو، مرکزی دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو اظهار داشت: هیچ یک از شرکت های صنعت آب و برق کشور حق واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را نخواهند داشت چونکه هدف از راه اندازی اماکن ورزشی کسب درآمد نیست.

مالک حسین زاده، جمعه ۱۷ آذرماه در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو که در سالن شهید سلیمانی شهر محلات برگزار گردید، با اشاره به این که نیروی انسانی یکی از مهم ترین منابع هر سازمان شمرده می شود، اظهار داشت: از آنجائیکه سلامتی با اهمیت ترین سرمایه هر انسان شمرده می شود لازم است تا به آن توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به نقش ورزش در افزایش کارآمدی منابع انسانی، افزود: از دستاوردهای ورزش می توان به کاهش هزینه های استعلاجی، تکریم ارباب رجوع، کاهش مرخصی های استعلاجی و کمک به افزایش راندمان و راندمان در وزارت نیرو اشاره نمود. تمامی این ها کمک می نماید تا پرسنل با بهره بردن از سلامت جسم و روح بهترین خدمات را در سطح صنعت آب و برق به مردم عرضه کنند.

حسین زاده با اشاره به توجه ویژه وزارتخانه به ورزش و سلامت نیروی انسانی اشاره کرد: برگزاری چنین مسابقاتی نشان از جایگاه ورزش در وزارتخانه و نقش آن در سلامت کارکنان دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی وزارت نیرو در سه سطح شرکت، استان و کشور، اظهار داشت: امسال بیش از ۲۵ برنامه کشوری پیش بینی شده است که ۱۵ برنامه ویژه برادران و ۹ برنامه ویژه خواهران است.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به این که در بعضی استانها ۷۰ درصد از اماکن ورزشی این وزارتخانه به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار داشت: باتوجه به مصوبه وزارت نیرو در شورای معاونین و ابلاغ آن، از زمان تصویب این قانون هیچ یک از شرکت های صنعت آب و برق کشور حق واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را نخواهد داشت چونکه هدف از راه اندازی اماکن ورزشی کسب درآمد نیست.