صعود وفایی به جمع 8 اسنوکرباز برتر مسابقات قهرمانی انگلستان

به گزارش فرم نو، ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات قهرمانی انگلستان مقابل حریف انگلیسی پیروزی شد و به جمع ۸ بازیکن برتر این مسابقات رسید.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ شرکت کرده است، در دور دوم این رقابت به مصاف متئو سلت رفت و در یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی برسد.
وفایی درحالی حریفش را شکست داد که وی در رده ۱۸ جهان قرار دارد و مصاف متئو سلت حریف انگیسی وی در این دور از مسابقات در رده ۲۹ جهان ایستاده بود.
با این پیروزی، وفایی به جمع ۸ بازیکن برتر این مسابقات صعود کرد و باید در دور بعدی به مصاف ژانگ آندا حریف چینی برود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، وفایی در دور نخست این مسابقات توانست شان مورفی انگیسی، مرد شماره ۷ جهان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد. مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می گردد. برنده این مسابقات می تواند ۲۵۰ هزار پوند را به جیب بزند.
مجموع جوایز رقابت ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان مارک آلن است که در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد.

منبع: