آخرین فرصت تیروکمان ایران برای حضور در المپیک پاریس

فرم نو: ملی پوشان ریکرو تیروکمان ایران جهت حضور در مسابقات المپیک پاریس تنها یک فرصت دیگر پیش رو دارند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، ملی پوشان ریکرو ایران بمنظور حضور در مسابقات المپیک پاریس فقط مسابقات جهانی پاریس را پیش رو دارند، مسابقاتی که مقرر است خردادماه سال آینده در ترکیه اجرا شود و ملی پوشان ریکرو امیدوار هستند با عملکرد مطلوب مجوز حضور در المپیک پاریس را کسب کنند.
قبل از این تیم ملی تیروکمان ایران دو فرصت دیگر پیش رو داشت تا بتواند در ماده ریکرو المپیکی شود؛ فرصت اول مسابقات جهانی آلمان بود که تیم ملی به سبب عدم صدور روادید به این مسابقات اعزام نشد. همین طور مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در بانکوک به عنوان فرصتی دیگر برای ملی پوشان ریکرو تلقی می شد که از ۱۹ تا ۲۲ آبان انجام شد و تیم ملی تیروکمان ایران بدون کسب سهمیه المپیک پاریس در مسابقات قهرمانی آسیا پایان یافت.
صادق اشرفی، رضا شبانی، فائز محمدی و محمدحسین گلشنی در ماده ریکرو آقایان، مبینا فلاح، مهتا عبدالهی، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در ماده ریکرو بانوان و بیتا عاشق زاده در ماده کامپوند بانوان نفرات اعزامی ایران به این دوره از مسابقات بودند و سونگ چیل هونگ، سرمربی تیم ملی تیروکمان، مهسا بدخشان به عنوان مربی و امید نجاری به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی کردند.
حال اما مسابقات جهانی تیروکمان در ترکیه که مقرر است خرداد ماه سال آینده اجرا شود آخرین فرصت تیروکمان ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس است و شاگردان سونگ چیل هونگ می توانند برای آخرین بار شانس خودرا برای حضور در جمع بهترین های تیروکمان امتحان کنند. گفتنی ست در دوره قبل میلاد وزیری تنها نماینده ایران در مسابقات المپیک بود که در این دوره به سبب مسائل پیش آمده در جمع ملی پوشان حضور ندارد.