500 میلیون تومان پاداش قهرمانی شطرنجبازان در بازی های آسیایی

به گزارش فرم نو، به قول سرپرست فدراسیون شطرنج، پاداش مصوب ۵ میلیاردریالی بابت قهرمانی شطرنجبازان در بازی های آسیایی به آنها پراخت شد.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون اظهار داشت: طبق وعده ای که قبل از بازی های آسیایی در خصوص پرداخت پاداش ۵۰۰ میلیون تومانی به ملی پوشان در صورت کسب افتخار و مدال داده بودم، به حول قوه الهی وفای به عهد کردیم و پاداش وعده داده شده به ملی پوشان تیم ملی آقایان، قهرمان رقابت های شطرنج بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ پرداخت گردید.
عظیمی اضافه کرد: در مدت فعالیتم بعنوان سرپرست فدراسیون نهایت تلاش و کوشش خویش را برای خدمت صادقانه به کشور عزیزم و جوانان مستعد و نخبه شطرنج به کار بستم و خوشحالم در این زمان به یاری خداوند و حمایت های دلسوزان کشور و نظام در قسمت های مختلف توانستیم به وعده های خود جامه عمل بپوشانیم.
۵ ملی پوش کشورمان، پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی، بردیا دانشور و امیررضا پورآقابالا پاداش های خویش را از فدراسیون به صورت کامل دریافت نمودند.
لازم به ذکر است این پاداش صرفاً پاداش در نظر گرفته شده توسط فدراسیون شطرنج بوده و مجزا از پاداش وعده داده شده توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است.

منبع: