بازی های آسیایی هانگژو چین روایت رییس فدراسیون بدمینتون از حرکت جنجالی علی حیاتی

به گزارش فرم نو، رئیس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: علی حیاتی آماده بود و انتظار برد او را داشتیم اما عصبانی شد و راکتش را هم بر زمین کوبید و داغان کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون، درباره ی حذف دو نماینده ایران از بازی های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در بازی اول امروز یگانه کرمانی کار سختی داشت برای اینکه حریفش تجربه المپیکی داشت. ضمن آنکه باید یادآوری کنم که همین ورزشکار مالدیوی چهار سال قبل برابر ورزشکار ما یعنی ثریا شکست خورده بود.

او درباره ی شکست علی حیاتی و حرکت عجیب او بعد از شکست نیز اظهار داشت: بنده نایب رییس آسیا هستم و باید با مسئولان برگزاری صحبت کنم چرا مسابقه ای که قرار بود ساعت ۲: ۳۰ شروع شود یک ساعت و نیم زودتر استارت خورد. این اتفاق موجب استرس ورزشکار ما شد. علی حیاتی آماده بود و انتظار برد او را داشتیم اما دیدید که عصبانی شد و راکت خودرا هم بر زمین کوبید و داغان کرد.

پوریا در پاسخ به این پرسش که آیا بازی های آسیایی جای تجربه اندوزی است، اظهار داشت: بنده چنین بحثی را مطرح نکرده بودم اما هنوز هم معتقدم که روحیه علی حیاتی با برگزاری یک ساعت و نیم زودتر بازی خراب شد وگرنه ورزشکار آماده ای بود.

علی حیاتی: از نظر بدنی کم آوردم

علی حیاتی، دومین و آخرین نماینده تیم ملی بدمینتون، که قرار بود ساعت ۲: ۴۰ مسابقه دهد ولی یک ساعت زودتر مسابقه اش برگزار گردید، با بیان این مطلب اظهار داشت: در همان بازی نخست با حریفی از کامبوج مسابقه دادم که فکر کنم ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۳ و در نهایت نتیجه را واگذار کردم. حریفم بازیکن خوب و باتجربه ای بود ولی باتوجه به امکاناتی که ما داریم غیرممکن است آنها را ببریم در حقیقت صد به صفریم. نمی خواهم بهانه بیاورم و عذرخواهی می کنم. فکر کنم رنک جهانی حریفم تقریباً با من یکی بود. من خودم رنک ۸۰۰ هستم و حریفم هم تقریباً همین رنک را دارد ولی خیلی باتجربه بود؛ به خصوص که من از نظر بدنی هم کم آوردم.

منبع: