گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛ رضایت سرمربی تیم تپانچه از عملکرد بدون مدال شاگردانش

به گزارش فرم نو، باآنکه تیم تپانچه در بازی های آسیایی صاحب مدال نشد اما سرمربی این تیم از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر از هانگژو، محسن نصراصفهانی در مورد حضور هانیه رستمیان در فینال تپانچه ۲۵ متر عنوان کرد: از دختران کشورمان که عملکرد خوبی داشتند قدردانی می کنم. هانیه رستمیان توانست به فینال رقابت ها راه پیدا کند. نیاز است در ۲۵ متر بانوان در تمرینات فشنگ بیشتری استفاده نماییم.
وی در ادامه اضافه کرد: با همین محدودیت ها بچه ها خوب عمل کردند. هانیه رستمیان در دهم ها امتیاز از دست داد. در این ماده از ۱۰/۲ به بالا شامل امتیاز می شود و اغلب تیرهای او ۱۰/۱ بود امیدوارم با تلاش بیشتر در مسابقات آتی عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند و بتوانند جایگاه ایران را به نشان دهند وعملکرد خوبی از آنها شاهد باشیم.
سرمربی تیم تپانچه کشورمان در مورد مشکل سلاح زینب طوماری در مرحله مقدماتی اظهار داشت: علیرغم عملکرد خوبی که طوماری در تمرینات داشت سلاحش در مسابقه با مشکل روبه رو شد. سلاح او قدیمی است و نتوانستیم سلاح او را به روز نماییم و خطای سلاح او فقط یک مرتبه می توانست در مسابقه صورت گیرد و مشکل فنی سبب شد که سه تیر او ثبت نشد و متاسفانه عملکرد خوبی را از او شاهد نبودیم. این مورد به تحریم ها بر می گردد امیدوارم در مسابقات آتی بتوانیم سلاح و تجهیزات را به روز رسانی نماییم و شاهد این اتفاقات نباشیم.

منبع: