گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛ سفر زمینی کاروان ایران با تداعی جاده چالوس

فرم نو: اعضای کاروان ورزش ایران بعد از توقفی کوتاه در شانگهای بصورت زمینی عازم هانگژو شدند، آن هم در مسیری بارانی و با عبور از کنار آتش.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در ادامه استقرار اعضای کاروان ورزش ایران در محل برگزاری بازی های آسیایی، امروز پنجشنبه کادر خبری این بازی ها همراه با تیم های ملی ووشو، بسکتبال، شطرنج، تنیس روی میز دختران و همین طور رؤسای فدراسیون های شمشیربازی، تیراندازی، هندبال، جودو و … وارد هانگژو شدند.
این گروه از کاروان ورزش ایران همچون گروههای قبلی، از تهران راهی شانگهای شد و بعد از توقفی کوتاه در این شهر، بصورت زمینی و با اتوبوس به سمت هانگژو حرکت کرد.
مسیر سه ساعته شانگهای به هانگژو برای ایرانیها تداعی کننده جاده چالوس بود البته با رنگ و لعاب خیلی بیشتر چونکه طول مسیر خلاصه می شد به سرسبزی تمام نشدنی دو طرف جاده و بارانی که یک لحظه هم بند نیامد.
شدت و استمرار بارش باران به حدی بود که در محلی در میانه راه که اتوبوس توقفی کوتاه در آن داشت، نه فقط ولنتیرها و دیگر چینی ها چتر به دست داشتند بلکه به مسافرانی که قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشتند هم چتر ارائه می کردند.
بخشی از جذابیت این مسیر سبزِ بارانی اما خدشه دار شد، آنجا که آتش در کنار جاده خودنمایی می کرد. البته قاعدتاً دلیل حریق بر هیچکسی روشن نبود اما بدجور خواب را از سر مسافرانِ خسته هانگژو پراند.