پیام توهین آمیز هواداران PSG برای نیمار

به گزارش فرم نو، هواداران پاری سن ژرمن در دیدار برابر لانس نوشته ای توهین آمیز را برای خداحافظی با نیمار به ورزشگاه بردند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در هفته سوم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف لانس رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. هواداران این تیم در این نشست نوشته ای توهین آمیز را برای خداحافظی با نیمار به ورزشگاه بردند. در این نوشته بزرگ این عبارت نوشته شده بود: «نیمار… و سر انجام از دست بازیکن پست نجات یافتیم»

نیمار سال ۲۰۱۷ بارسلونا را ترک کرد و با ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا به گران ترین خرید تاریخ فوتبال جهان تبدیل گردد. هدف اصلی پاریسی ها از جذب نیمار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما هیچ گاه به این هدفشان دست پیدا نکردند. نیمار بارها در پاری سن ژرمن مصدوم گردید و حواشی زیادی برای این تیم درست کرد.

این فوق ستاره برزیلی نتوانست انتظارها را در تیم پاریسی برآورده کند و به بازیکنی محبوب در این تیم تبدیل گردد. نیمار با آن که تا سال ۲۰۲۷ با پاری سن ژرمن قرارداد داشت اما در تابستان سالجاری در لیست انریکه قرار نگرفت و الهلال توانست او را جذب نماید.

به نظر می رسد هواداران پاری سن ژرمن از جدایی این ستاره برزیلی کاملا خوشحالند.