توخل: خیلی خوب بودیم

به گزارش فرم نو، سرمربی بایرن مونیخ از نمایش شاگردانش در دیدار برابر وردربرمن در بازی نخستین بوندسلیگا بسیار راضی است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ فصل جدید رقابت های بوندسلیگا را مقتدرانه شروع کرد. مدافع عنوان قهرمانی که میهمان وردربرمن بود توانست با چهار گل به پیروزی برسد.

توماس توخل در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: از آغاز بازی تا پایان آن خیلی خوب ظاهر شدیم. اصلا گرفتار نوسان نشدیم و سطح کیفی بالای خویش را تا پایان بازی حفظ کردیم و این خیلی مهم است. تنها در ۱۰ دقیقه نخستین نیمه دوم خوب نبودیم و توازن لازم را نداشتیم. خوشبختانه در کنار نمایش خیلی خوب خط حمله توانستیم که دروازه خویش را بسته نگه داریم. مدت ها بود چنین اتفاقی رخ نداده بود. پیروزی با بسته نگه داشتن دروازه خیلی مهم است.

توخل در رابطه با هماهنگی کیمیش و گورتسکا در میانه میدان اظهار داشت: آن دو به خوبی همدیگر را درک کردند و شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.

او در رابطه با درخشش هری کین در این بازی که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد، اظهار داشت: هری کین از نظر فنی و انسانی خیلی خوب است. حضور وی در تیم کمک زیادی به ما خواهد نمود. او امشب درخشید و این انتظار را داریم که در بازی های بعدی هم به ما کمک نماید.

سرمربی بایرن مونیخ اظهار امیدواری کرد که مانوئل نویر هر چه زوتر به تمرین بایرن مونیخ برگردد و بتواند تیم را همراهی کند.

نویر تمرین های فردی را شروع کرده است و پیشبینی می شود که تا سه هفته دیگر به شرایط بازی برسد.

منبع: