چرا آقای گل، چلسی را انتخاب کرد؟

به گزارش فرم نو، خرید جدید چلسی در رابطه با دلیل انتخاب این تیم برای فصل جدید توضیح داد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، چلسی فصل نقل و انتقالات تابستانی را با جذب یک مهاجم سرشناس شروع کرد. کریستوفر انکونکو مهاجم فصل قبل لایپزیگ با قراردادی ۶ ساله به چلسی پیوست.

انکونکو ۲۵ سال دارد و ۱۰ بار هم پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه را بر تن کرده است. چلسی رقم این انتقال را اعلام نکرد اما گزارش ها حاکی از اینست که او با ۵۳ میلیون پوند راهی این تیم شده است.

ستاره جدید چلسی در رابطه با دلیل انتخاب این تیم اظهار داشت: من فکر می کنم حضور در چلسی خیلی برای من مفید می باشد. این یک پروژه خوب برای پیشرفت من است. علل زیادی داشتم که چلسی را انتخاب کنم. لندن شهر خوبی است و البته می خواستم از نظر فوتبالی پیشرفت کنم و جام به دست بیاورم. ازاین رو فکر می کنم چلسی اساسا انتخاب خیلی خوبی برای من است.

چلسی مقرر است در نخستین فصل حضور مائوریسیو پوچتینو در استمفوردبریج تغییرات اساسی انجام دهد. پوچتینو ماه قبل بعنوان سرمربی چلسی انتخاب شد و قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای یک سال دیگر امضا کرد.

به نظر می رسد چلسی یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ داشته باشد چونکه فصل قبل نتایج بسیار ضعیفی به دست آورد و درحال بررسی کنار گذاشتن ۱۲ بازیکن است.

دومین خروجی چلسی پس از انگولو کانته، متئو کواچیچ کروات است که با انجام مذاکرات مثبت در آستانه انتقال به منچسترسیتی قهرمان سه گانه فوتبال اروپاست. میسون مونت هم بشدت مدنظر سران یونایتد قرار گرفته و در آستانه پوشیدن پیراهن این تیم است. کای هاورتز و کانر گالاگر هم در لیست مازاد این تیم قرار گرفتند و انگولو کانته راهی عربستان شد.

کریستوفر انکونکو فصل قبل در کنار نیکلاس فولکروگ، مهاجم وردربرمن با زدن ۱۶ گل بعنوان برترین گلزنان این فصل بوندسلیگا انتخاب شدند. فصل گذشته، انکونکو در ۳۶ بازی برای لایپزیگ در تمام رقابت ها، ۲۳ گل و ۹ پاس گل به ثبت رساند.

منبع: