دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا – كره جنوبی عیدیان به مدال نقره ماده 400 متر بامانع رسید

به گزارش فرم نو، نماینده کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب 400متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از روز گذشته با حضور ۱۳ نماینده ایران در کره جنوبی شروع شده است.
در این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان دونده جوان کشورمان امروز دوشنبه ۱۵ خردادماه با شرکت در مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با ثبت حد نصاب ۱: ۰۰.۰۱ دقیقه موفق شد در جایگاه دوم قرار بگیرد و مدال نقره را از آن خود کند.
در این ماده ورزشکار ژاپنی با ثبت زمان ۵۸.۹۲ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و ورزشکار قزاقستانی بعد از عیدیان با ثبت حد نصاب ۱: ۰۰.۴۰دقیقه سوم شد.
سمیر اقبالی دونده جوان دوومیدانی کشورمان هم با شرکت در مرحله نهایی رقابت ماده ۳۰۰۰ متر با مانع با ثبت حد نصاب ۹: ۰۷.۶۱ دقیقه موفق شد در جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرد و مدال برنز را از آن خود کند. اقبالی سومین مدال تیم ایران را تصاحب کرد.
در این ماده ورزشکار ژاپنی با ثبت زمان ۸: ۳۹.۸۲ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و ورزشکار هندوستانی با ثبت حد نصاب ۸: ۵۱.۷۴ دقیقه دوم شد.
پیش از این محمدرضا ضیایی در پرتاب دیسک مدال برنز گرفت و عیدیان دومین مدال ایران را کسب نمود.

منبع: