چرا ناگلزمان پیشنهاد چلسی را رد کرد؟

فرم نو: مدیر برنامه های یولیان ناگلزمان دلیل رد پیشنهاد چلسی از طرف این مربی را اعلام نمود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اکسپرس، گراهام پاتر جایگزین توماس توخل در چلسی شده بود اما با وجود خریدهای گرانقیمت و زیاد نه فقط نتایج تیم بهتر نشد بلکه بسیار بدتر هم شد و در نهایت به اخراج این سرمربی انجامید. فعلا فرانک لمپارد هدایت چلسی را بصورت موقت بر عهده دارد و گفته می شود مائوریتسیو پوچتینو عهده دار هدایت این تیم لندنی در فصل بعد خواهد بود. این در حالیست که نخستین گزینه چلسی یولیان ناگلزمان سرمربی جوان سابق بایرن مونیخ بود که این مربی درخواست چلسی را رد کرد.

فولکر استروت، مدیر برنامه های سرمربی سابق بایرن مونیخ به این مساله پرداخت که چرا سرمربی آلمانی با چلسی قرارداد نبست. او درباره ی دلیل رد پیشنهاد چلسی اظهار داشت: چلسی بعد از اخراج ناگلزمان از بایرن خیلی سریع با او تماس گرفت و چند مکالمه تلفنی صورت گرفت. این تصمیم درستی بود که ناگلزمان به آنجا نرفت. هم اکنون اوضاع در چلسی بسیار آشفته است و سیاست نقل و انتقالات آنها انتظارات زیادی را به وجود آورده که باید برآورده شود. مشکلات دیگری نیز وجود داشت که موجب شد موکلم تصمیم به رد پیشنهاد چلسی بگیرد.

به نظر می رسید که بهترین گزینه برای جانشینی پاتر، یولیان ناگلزمان، سرمربی برکنارشده بایرن است. رسانه های انگلیسی به اتفاق آرا عقیده داشتند که ناگلزمان بهترین گزینه برای حضور در چلسی است.

پوچتینوی ۵۱ ساله حدود سه سال و نیم بعد از ترک تاتنهام به لندن و لیگ برتر بازخواهد گشت. سرمربی آرژانتینی در طول حدودا پنج سال و نیم حضورش در تاتنهام قهرمانی نداشت اما باشگاه را به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ رساند ولی در مادرید مقابل لیورپول باخت.

در طول ۱۹ سال سلطنت آبراموویچ، چلسی به سبب استخدام و اخراج مربی ها شهرت پیدا کرده ولی بنظر می رسد بولی دراین زمینه از آبراموویچ گوی سبقت را ربوده است.

منبع: