الخلیفی: ماندن گالتیه بستگی به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا ندارد

به گزارش فرم نو، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تصریح کرد که ماندن گالتیه در کادر فنی ربطی به موفقیت تیم در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، از یک طرف حذف از جام حذفی فرانسه با شکست برابر مارسی و از جانب دیگر هم شکست برابر بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سبب شده است تا انتقادهای بسیار زیادی از گالتیه شود و گمانه زنی ها درباره ی جدایی او بسیار زیاد شود.

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن به احتمال برکناری گالتیه در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و ادعا نمود که ماندن این مربی بستگی به موفقیت وی در لیگ قهرمانان ندارد. او اظهار داشت: نه ربطی به این ندارد. من همیشه گفته ام که به سرمربی تیم اعتماد و ایمان دارم. می دانیم که پس از جام جهانی شرایط سخت شد؛ چونکه ما بازیکنان زیادی در جام جهانی داشتیم و این طبیعتا روی روند تیم تاثیر می گذارد. ما مصدومان زیادی داشتیم. البته بدنبال عذر و بهانه نیستیم.

الخلیفی درباره ی دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ اظهار داشت: همیشه به تیم اعتماد داشته ام. می خواهم پیش از این بازی بزرگ حمایت خودرا از کادر فنی و بازیکنان اعلام کنم. خوشبختانه در دیدار اخیر برابر مارسی به پیروزی دست پیدا کردیم تا جایگاه خودرا در بالای جدول رده بندی مستحکم نماییم و اختلاف را به هشت امتیاز برسانیم. این پیروزی سبب شده تا با روحیه بیشتری برابر نانت به میدان برویم و خودرا آماده بازی بزرگ برابر بایرن نماییم.