ورزشگاه های عربستان به خاطر رونالدو پر شده است

فرم نو: حضور کریستیانو رونالدو در النصر سبب شده است تا بلیت های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از کوره، کریستیانو رونالدو در فصل نقل و انتقالات زمستانی پس از سال ها حضور و درخشش در فوتبال اروپا تصمیم گرفت که راهی خاورمیانه شود تا النصر را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب نماید.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر سبب شده است تا حساب دیگر باشگاه ها در عربستان هم شارژ شود بطوریکه تیم هایی که برابر النصر بازی دارند به آسانی همه بلیت های خودرا می فروشند؛ آن هم با قیمت بالا و در کمترین زمان.
شور و شوق هواداران فوتبال در عربستان برای دیدن کریستیانو رونالدو بسیار بالاست و این سبب شده است تا بلیت های بازی هایی که النصر میهمان است خیلی زود تمام شود و این موجب می شود تا دیگر باشگاه ها هم از حضور این بازیکن پرتغالی درآمدزایی کنند و حتی باوجود افزایش نرخها خیلی زود بلیت بازی با النصر را به فروش برسانند.
النصر پنج شنبه در هفته شانزدهم لیگ عربستان به مصاف الوحده می رود. باشگاه الوحده اعلام نمود که بلیت های این بازی تنها پس از چند ساعت به اتمام رسید و این استقبال بی سابقه تنها به خاطر حضور رونالدو در النصر است.
در دیدار قبلی النصر برابر الفتح هم ۱۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه الفتح جمع شدند تا کریستیانو رونالدو را از نزدیک تماشا کنند.
النصر با ۳۴ امتیاز در بالای جدول رده بندی لیگ عربستان قرار دارد. البته تیم های الشباب و الاتحاد هم ۳۴ امتیازی هستند و الهلال هم با ۳۲ امتیاز در رده چهارم است تا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بسیار بالا باشد.