ایمان متقیان نژاد خبر داد: برگزاری دو رویداد بزرگ ورزش همگانی با مشارکت نهادهای مختلف کشور

به گزارش فرم نو، سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های همگانی ضمن اشاره به مسابقات مینی فوتبال جام محلات و مسابقات کارکنان دولت اظهار داشت: موفق به جلب مشارکت گسترده دستگاههای اجرایی و نهادهای مختلف شدیم.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، ایمان متقیان نژاد سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن اشاره به توسعه جامعه مخاطبان ورزش همگانی عنوان کرد: تمام تلاش دفتر توسعه ورزش همگانی و پرسنل فدراسیون ورزش های همگانی افزایش جامعه مخاطبان ورزش همگانی از راه نهادینه کردن برنامه های متقاوت ورزشی است، فدراسیون ورزش های همگانی از یک رویداد ساده تا انواع مختلف لیگ ها برنامه مدون و آماده اجرا دارد.
او افزود: الان با هم گرایی که مابین دفتر توسعه ورزش همگانی و فدراسیون ورزش های وجود دارد، برنامه های بزرگی در شرف اجراست، مسابقات مینی فوتبال جام محلات و مسابقات کارکنان دولت از زمره دو برنامه بزرگی است که فدراسیون ورزش های همگانی در دستور کار خود دارد.
متقیان نژاد ضمن اشاره به پتانسیل بالای هیات های استانی در اجرای برنامه های فرآیند محور عنوان کرد: هیات های استانی فدراسیون ورزش های همگانی در اجرای برنامه های فرآیند محور و برگزاری لیگ های ورزشی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند، این مساله در لیگ پیاده روی ایرانی ها و لیگ آمادگی جسمانی به جامعه ورزش کشور ثابت شد.
وی اضافه کرد: در هیچ یک از ادوار تاریخ ورزش ایران مسابقات کارکنان دولت به این گستردگی برگزار نشده است، تابحال موفق به جلب مشارکت گسترده کارکنان دستگاههای اجرایی در سرتاسر کشور شده ایم.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای همگانی میزان مشارکت در مسابقات مینی فوتبال را رو به افزایش دانست و اضافه کرد: جامعه مخاطبان مینی فوتبال بسیار گسترده است و انتظار می رود از تمامی اقشار جامعه در این دوره از مسابقات شرکت نمایند، ضمن این که تجربه فدراسیون حاصل از برگزاری جام پرچم نوید مسابقات با کیفیتی را می دهد.
ایمان متقیان نژاد در خاتمه عنوان کرد: طرح مسابقات لیگ مینی فوتبال تدوین شده است و به زودی با حمایت علی خلیلی سرپرست محترم فدراسیون اجرا می گردد.