دنیلو: باخت سنگین به ناپولی را باید فراموش کنیم

به گزارش فرم نو، بازیکن یووه دلیل باخت سنگین برابر ناپولی را اشتباهات زیاد بازیکنان تیم خود دانست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از استار، بیانکونری با هشت پیروزی متوالی و بدون دریافت حتی یک گل امیدوار به کسب نتیجه خوب برابر ناپولی بود ولی در نهایت با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد. یووه در تمام فصل لیگ تنها ۷ گل خورده بود ولی در این دیدار در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شکست تلخی را متحمل شد.
دنیلو پس از این دیدار اظهار داشت: ما پیش از دیدار با ناپولی خوب بودیم ولی بی فایده بود. شکست بدی خوردیم اما هنوز در کورس هستیم. مهم می باشد که ارزش و کیفیت واقعی خویش را بدانیم.آنچه مردم در خارج از رختکن می گویند نباید بر ما تاثیر بگذارد. من نمی خواهم بیشتر در مورد این دیدار بشنوم. باید دیدار با ناپولی را از یاد برد. ما همیشه در دیدارهای قبلی ثابت کردیم که مشکلی در یووه نیست. ما فقط امشب اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و از فردا باید همه اینها را تحلیل و بررسی نماییم.
او در انتها در رابطه با شانس یووه برای قهرمانی در این فصل هم اضافه کرد: من دوست ندارم در مورد قهرمانی در لیگ فکر کنم چون بازیهای زیادی تا پایان باقی مانده است و هم اکنون بی مفهوم است که بخواهیم در رابطه با شانس یک تیم برای قهرمانی در لیگ صحبت نماییم. یووه همیشه باید قهرمانی در لیگ را هدف خود داشته باشد اما هم اکنون باید روی لحظه فعلی تمرکز نماییم و به مسیر خود بازگردیم.
یوونتوس ۱۰ امتیاز با صدرنشین فاصله دارد و کار سختی برای رسیدن بعنوان قهرمانی دارد.

منبع: