با حضور مسئولان صورت گرفت؛ مرور برنامه های سه فدراسیون دیگر برای حضور در بازیهای آسیایی

فرم نو: مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در بین گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو، بامداد امروز دومین نشست با حضور مسؤلان کمیته ملی المپیک، سرپرست کاروان اعزامی و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در محل کمیته برگزار گردید.
دومین نشست تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو بامداد امروز با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته، علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و برخی مدیران کمیته ملی المپیک، به طور مجزا با مسؤلان سه فدراسیون بسکتبال، تنیس روی میز و اسکواش برگزار گردید.
در ابتدای نشست سید مناف هاشمی اظهار داشت: با تکیه بر این که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، تاکید ویژه ای بر حمایت همه جانبه از فدراسیون های اعزامی دارند، بدین منظور در فاصله 9 ماهه تا آغاز بازی های آسیایی این نشست ها را شروع کردیم تا از نزدیک صحبت ها و دغدغه هایی شما را بشنویم و بتوانیم در جهت رفع آنها برای کسب بهترین نتیجه گام برداریم.
وی افزود: امیدوارم شما هم نشست های تخصصی و کارشناسی خودتان را با کادر فنی تیم های ملی برگزار کرده باشید تا بتوانیم هماهنگ با هم برای کسب بهترین نتیجه پیش برویم؛ کمیته ملی المپیک، آکادمی ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم های ملی در کنار وزارت ورزش همه جانبه در خدمت شماست و در حد توان شمارا حمایت نماییم تا بهترین نتیجه را کسب نماییم.
در اولین نشست امروز جواد داوری و فتانه ملک رئیس و نایب رییس فدراسیون بسکتبال حضور داشتند که داوری ضمن عرضه گزارشی از برنامه های دراز مدت تیم های 5 و 3 نفره بسکتبال در دو بخش آقایان و بانوان برای کسب سهمیه المپیک و حضور قدرتمند در هانگژو اضافه کرد: در قسمت آقایان هدفمان حفظ و ارتقای جایگاه آنان و در قسمت بانوان احتیاج به نگاه حمایتی کمیته و وزارت ورزش و جوانان داریم تا زمینه ساز حضوری موفق در برنامه های آتی در این بخش باشیم.
همچنین داوری اظهار داشت: با عنایت به این که محدودیت فضا برای تمرین و اسکان داریم و ملی پوشان تا زمان اعزام در اردوهای شبانه روزی به سر می برند نیاز داریم تا با مساعدت کمیته بتوانیم از امکانات اسکان و تمرینی آکادمی ملی المپیک بهره مند شویم.
در نشست با فدراسیون تنیس روی میز علی قارداشی رئیس، فاطمه کیوانی نایب رییس، علی حدادگر دبیرو پیمان حسنی حضور داشتند که ابتدا برنامه های ملی پوشان آقا و خانم این رشته را برای حضوری موفق در بازی های آسیایی هانگژو اعلام نمودند ؛ سپس قارداشی تصریح کرد: باتوجه به کسب مدال تنیس روی میز در جاکارتا، انگیزه همه ملی پوشان برای تکرار مدال افزایش پیدا کرده و تلاششان هم دو چندان شده است.
آخرین نشست امروز با حضور خمارلو سرپرست، شهرناز شهربانیان نایب رییس بانوان، بابک فقیر نایب رییس آقایان، مجید جلیلی قاضی زاده سرپرست دبیری فدراسیون اسکواش برگزار شد که حاضرین برنامه های خویش را برای اعزام قدرتمند تیم ملی اسکواش به هانگژو عرضه کردند.
در این نشست محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی، امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک و ایمان مسعودی کارشناس مرکز نظارت حضور داشتند.