تن هاخ: رونالدو راهی جز جدایی برای خودش نگذاشت

فرم نو: سرمربی هلندی منچستر یونایتد می گوید تا زمان انتشار مصاحبه جنجالی رونالدو از قصد او برای جدایی از یونایتد غافل بود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، باشگاه منچستر یونایتد بعد از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو که در آن گفته بود، احساس می کند باشگاه به او خیانت کرده است و برای تن هاخ احترامی قائل نیست، قرارداد ستاره پرتغالی را فسخ کرد.
تن هاخ، سرمربی منچستر یونایتد در کمپ زمستانی تیمش در اسپانیا درباره ی جدایی رونالدو از یونایتد اظهار داشت: به نظرم این کاملا واضح است که بعد از آن مصاحبه، او باید باشگاه را ترک می کرد. من فکر می کنم بحثی راجع به این مساله نداریم.
او اضافه کرد: من از ابتدا تا الان می خواستم که رونالدو در منچستر بماند. او می خواست جدا شود، این مساله واضح است. زمانی که یک بازیکن واقعا نمی خواهد در باشگاه بماند، او باید برود. این واضح است. من فکر می کنم به عنوان عضو باشگاه، نمی توان آن مصاحبه را قبول کنم. آن مصاحبه عواقبی خواهد داشت که وقتی رونالدو قصد انجام آنرا داشت، از عواقب آن با خبر بود. رونالدو قبلا هیچوقت به من نگفته بود که می خواهد باشگاه را ترک کند.
سرمربی منچستر یونایتد با اشاره به اینکه رونالدو قبل از شروع فصل به ماندن در یونایتد ابراز علاقه کرده بود، بیان کرد: تا لحظه انجام مصاحبه، رونالدو اصلا به من نگفته بود که می خواهد باشگاه را ترک کند. در تابستان ما یک دفعه با هم صحبت کردیم. او آمد و اظهار داشت که اگر بخواهد بماند، تا یک هفته به من خبر می دهد. سپس او برگشت و اظهار داشت که می خواهد بماند. من تا لحظه انتشار مصاحبه رونالدو، هیچ چیزی در خصوص درخواست جدایی او نشنیده بودم.

منبع: