جزئیاتی در رابطه با سفرهای پاییزه و ارزانقیمت عتبات عراق

به گزارش فرم نو، مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین عتبات عالیات در رابطه با اعزام های فصل پاییز، سفرهای ارزانقیمت عتبات عالیات عراق و هزینه های آن توضیحاتی داد.
به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حمیدرضا محمدی در رابطه با اعزام های زائرین عتبات عالیات در فصل پاییز، اظهار داشت: اعزام های این دوره از عتبات عالیات از نیمه این فصل شروع شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.
او اضافه کرد: در این دوره از اعزام که از تاریخ ۱۸ آبان ماه تا ۳۰ آذرماه صورت می گیرد، بالغ بر ۹۰ هزار نفر ظرفیت اعزام توسط شرکتهای مجری بوجود آمده که تابحال حدود ۶۵ هزار نفر ثبت نام کرده اند و فرصت نام نویسی در کاروان های زمینی و هوایی عتبات همچنان وجود دارد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین عتبات عالیات افزود: در این دوره از اعزام ها، تابحال نزدیک به ۴۷ هزار نفر به زیارت عتبات عالیات عراق مشرف شده اند که این روند ثبت نام و اعزام همچنان وجود دارد.
محمدی با بیان اینکه اعزام ها به صورت هوایی از ایستگاه های تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، کرمان، رشت، ساری، یزد و گلستان در حال انجام می باشد، اضافه کرد: اعزام های زمینی هم در کنار اعزام های هوایی وجود دارد و هدف پاسخگویی به درخواست های همه متقاضیان با سلایق مختلف است، بدین منظور بسته های متنوع سفر زیارتی عتبات وجود دارد که متقاضیان می توانند از آن استفاده نمایند.
او ضمن اشاره به سفرهای ارزانقیمت عتبات عالیات عراق اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده بسته های ارزان قیمتی طراحی شده که زائرین می توانند از آن استفاده کنند؛ این سفرها به شکل زمینی از مبدأ تهران با حدود قیمت ۴ میلیون تومان است که با عنایت به دور بودن یا نزدیک بودن شهرهای مبدأ، هزینه دریافتی متغیر است.
محمدی افزود: هم اکنون سفر زیارتی هوایی از تهران حدود ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین عتبات عالیات اظهار داشت: متقاضیان این سفرها می توانند بامراجعه به دفاتر زیارتی معتبر تحت نظارت سازمان حح و زیارت و یا از راه آدرس atabatorg.haj.ir ثبت نام کنند.
محمدی همینطور به متقاضیانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند سفارش کرد حتما از راه کاروان های تحت نظارت سازمان حج و زیارت اقدام نموده و از اعزام با کاروان های آزاد که پیوست بیمه ای و یا امنیتی ندارند جدا پرهیز کنند.