گریزمان: هر بازی یک مبارزه است

فرم نو: ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه پس از پیروزی قاطع برابر استرالیا اعلام نمود که تیمش هنوز به سطح کیفی بالای خود نرسیده است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مقتدرانه شروع کرد و توانست برابر استرالیا با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی نائل شود.
آنتوان گریزمان پس از بازی اظهار داشت: در ابتدا کمی آشفته بودیم و این بطور معمول در شروع رقابت های بزرگ رخ می دهد. تغییرات زیادی در تیم به وجود آمده است و از تیم ۲۰۱۸ تنها ۶ تا ۷ بازیکن باقی مانده اند. ما در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم اما باید بهتر شویم.
او افزود: هنوز از سطح کیفی که انتظار آنرا داریم فاصله داریم و براین باور هستم که در بازی های بعدی بهتر ظاهر خواهیم شد. باید در کارهای دفاعی و تاکتیکی پیشرفت نماییم و این نشان میدهد به تلاش بیش تری در میدان نیاز داریم.
گریزمان در این بازی در پست جدیدی به میدان رفت و بیش تر ارتباط بین خط میانی و حمله را ایجاد می کرد و بنظر می رسد که مشکلی هم با بازی در این پست ندارد او اظهار داشت: “بله من در پست جدیدی به میدان رفتم و مشکلی با آن ندارم.”
ستاره فرانسوی ها در آخر درباره ی شکست غیرمنتظره آرژانتین برابر عربستان اظهار داشت: در جام جهانی همه بازی ها خیلی مشکل هستند. هر بازی یک مبارزه است و باید برای پیروزی جنگید.
تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی که در این بازی به دست آورد با ۳ امتیاز در بالای جدول رده بندی قرار گرفت چونکه تیم های تونس و دانمارک به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

منبع: