بارسلونا اخراج ژاوی را بررسی می کند!

فرم نو: شکست در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا سبب شده است تا سران بارسلونا اخراج سرمربی این تیم را بررسی نمایند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا حذف زود هنگام و ناباورانه ای از لیگ قهرمانان اروپا داشت.
آبی اناری ها در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ که در نوکمپ انجام شد با سه گل شکست خوردند تا از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان بازمانند. تیم ژاوی در ۵ بازی که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت سه بار شکست را تجربه نمود و تنها یک دفعه به پیروزی دست پیدا کرد که آن هم برابر ویکتوریا پلژن بود.
برنامه ال چیرینگیتو اسپانیا اعلام نمود که یکی از مدیران باشگاه به هیئت مدیره پیشنهاد اخراج ژاوی را داده است و حتی اسم جایگزین او را هم به آنها معرفی کرده است.
طبق اعلام این برنامه ورزشی هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اخراج ژاوی را بررسی خواهدنمود.
آبی اناری ها با هدایت ژاوی بازیکنان خوبی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب کردند با اینحال تیم حذف تلخ و زود هنگامی از لیگ قهرمانان اروپا داشت البته تیم ژاوی در لالیگا نتایج بهتری کسب کرده است و در ۱۱ بازی ۹ پیروزی را به دست آورده است و تنها یک شکست و یک تساوی در کارنامه دارد اما این تیم در لالیگا هم کار بسیار سختی برای قهرمانی دارد چونکه رئال بسیار آماده و سرحال است و در ۱۱ بازی ۱۰ پیروزی و تنها یک تساوی در کارنامه دارد.

منبع: