رکوردشکنی صلاح و آلیسون در برد باارزش مقابل سیتی

فرم نو: محمد صلاح و آلیسون بکر در جریان پیروزی لیورپول برابر سیتی صاحب یک دستاورد شخصی شدند.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، لیورپول که فصل را خوب شروع نکرده بود توانست در دیداری حساس منچسترسیتی تیم دوم جدول رده بندی را با یک گل شکست دهد و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد.
محمد صلاح در دقیقه ۷۶ گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. این صد و بیست و یکمین گل محمد صلاح برای لیورپول در لیگ برتر بود. بدین سان صلاح با کنار زدن استیون جرارد به رده دوم لیست بالاترین گلزنان لیورپول در لیگ برتر صعود کرد. رکورددار گلزنی لیورپول در تاریخ لیگ برتر رابی فاولر است که ۱۲۸ گل به ثمر رسانده است.
به این ترتیب محمد صلاح ۷ گل تا رسیدن به رکورد رابی فاولر نیاز دارد تا بتواند عنوان بالاترین گلزن لیورپول در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. بنظر می رسد ستاره مصری بتواند در همین فصل به این رکورد برسد.
هم چنین آلیسون توانست سومین پاس گل خودرا به محمد صلاح در لیگ بدهد و دراین زمینه بین دروازه بان های لیگ جزیره یک رکورد ثبت کند. او قبل تر در جریان دیدار با نوریچ و منچستریونایتد توانسته بود به محمد صلاح پاس گل بدهد.
لیورپول در دیدار بعدی خود چهارشنبه شب به دیدار وستهام می رود و در ادامه با ناتینگهام بازی خواهد داشت و کسب ۶ امتیاز از این دو دیدار موجب می شود تا تیم کلوپ به جمع مدعیان برگردد.

منبع: