دیبالا در خطر از دست دادن جام جهانی

به گزارش فرم نو، مهاجم آرژانتینی تیم رم به علت مصدومیت احیانا حضور در جام جهانی را از دست بدهد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال رم در دیداری خانگی توانست لچه را در لیگ ایتالیا، ۲ بر یک شکست دهد. ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم پس از این دیدار گفت پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی در پیروزی خانگی مقابل لچه گرفتار مصدومیت شدید شد و امکان دارد تا آخر سال آمادگی لازم را نداشته باشد.
دیبالا بلافاصله بعد از به ثمر رساندن پنالتی تیمش در دقیقه ۴۸ تعویض شد و زمین را با مشکلی عضلانی ترک کرد. کادر پزشکی روی ران چپ او یخ گذاشتند.
مورینیو به DAZN اظهار داشت: مصدومیت دیبالا از نظر من جدی است. متاسفانه شاید او را دیگر در سال ۲۰۲۲ در زمین نبینیم. من پزشک نیستم اما از تجربه من، با عنایت به آن چه که از صحبت با پائولو فهمیدم مصدومیت او جدی است.
این سرمربی پرتغالی اضافه کرد که تصور می کند بازگشت دیبالا پیش از سال ۲۰۲۳ دشوار باشد.
جام جهانی قطر از ۴۰ روز دیگر آغاز می شود و غیبت دیبالا می تواند ضربه بدی به تیم لیونل اسکالونی برای جام جهانی باشد. رم پیش از این جورجینیو واینالدام را هم به علت مصدومیت از دست داده است و احیانا این بازیکن هم تا پس از جام جهانی نتواند در میادین حاضر باشد.
رم در دیدار بعدی خود باید پنج شنبه در لیگ اروپا در خانه رئال بتیس به میدان برود و در ادامه باید در لیگ برابر تیم قعرنشین سامپدوریا قرار گیرد که این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است.

منبع: