ابراز رضایت مانچینی از عملکرد آتزوری در لیگ ملت ها

فرم نو: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش پس از صعود به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا ابراز رضایت کرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از رای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا با دو گل مجارستان را شکست داد.
این پیروزی موجب شد تا شاگردان مانچینی با قرار گرفتن در بالای جدول رده بندی به کار خود اختتام دهند و با اقتدار راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شوند.
روبرتو مانچینی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: در ۷۰ دقیقه بسیار عالی بازی کردیم اما ۲۰ دقیقه پایانی را اصلا دوست نداشتم چونکه خوب ظاهر نشدیم و این حریف بود که فشار آورد. وقتی با دو گل از حریف پیش می افتید باید بازی را کنترل کنید اما متاسفانه ما پس از زدن دو گل نتوانستیم بازی را کنترل نماییم و به مجارستان اجازه دادیم که دروازه ما را تهدید کند و اصلا چنین چیزی را دوست ندارم.
او افزود: خوشبختانه برای بار دوم پی در پی توانستیم که به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه پیدا نماییم و این بسیار اهمیت دارد. ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم اما خوشبختانه توانستیم مقتدرانه راهی دور بعد شویم. حالا نیاز به کار و تلاش بیش تری داریم و باید در بازی های بعدی آماده تر ظاهر شویم و نقاط ضعف خودرا برطرف نماییم.
تیم ملی فوتبال ایتالیا در حالی در لیگ ملت های اروپا درخشید که در جام جهانی حضو ندارد و نتوانست جواز صعود به این رقابت های بزرگ را به دست آورد.

منبع: