بالاخره فاش شد

فرم نو: ال موندو شروطی را که مسی برای ماندن در بارسلونا مطرح کرده بود فاش کرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، جدایی لیونل مسی از بارسلونا بدون سر و صدا نبود و این بازیکن با حواشی زیاد تیمش را ترک کرد. روزنامه اسپانیایی “ال موندو” اسنادی را منتشر نمود که نشان میدهد مهاجم آرژانتینی برای امضای قرارداد جدید چه خواسته ای از این باشگاه داشته است.

در سال ۲۰۲۱، لیونل مسی از بارسلونا جدا شد؛ سناریویی که سال ها نا ممکن تلقی می شد و موجب خشم و ناراحتی هواداران کاتالان ها شد. تمدید نشدن قرارداد بازیکن آرژانتینی بعد از بیش از ۲۰ سال حضور در این باشگاه، ظاهراً به سبب خواسته های این فوق ستاره نیز بوده است که باشگاه نتوانست یا نمی خواست آنها را برآورده کند.

روزنامه اسپانیایی ال موندو ایمیل هایی را منتشر نمود که گفته می شود بین جوزپ ماریا بارتومئو رییس وقت باشگاه و خورخه مسی پدر و مشاور برنده هفت توپ طلا ارسال شده است. در نتیجه، بارتومئو قرارداد جدیدی را به مسی پیشنهاد نمود و مایل به ماندن مسی در این تیم بود.

گفته می شود مسی نیز این مساله را رد نکرد اما شرط و شروط های زیادی داشت که باید رعایت می شد. گفته می شود که او فقط برای امضای قرارداد، ۱۰ میلیون یورو پاداش می خواست. همین طور درخواست سه درصد سود برای بازپرداخت کاهش حقوق در طول دوران کرونا و همین طور تضمین افزایش حقوق در صورت افزایش مالیات در آینده را داشت.

همین شرایط موجب شد تا سران بارسلونا قید تمدید قرارداد با بازیکن خودرا بزنند و او راهی پاری سن ژرمن شود.

باشگاه بارسلونا در اطلاعیه ای خشم خودرا از افشای عمدی اطلاعات ابراز کرد و از اقدام قانونی مقابل ال موندو آگاهی داد. با اینحال باشگاه در مورد محتوای مطالب اعتراضی نکرد.

منبع: