رودریگو: جایگزین بنزما شدن غیرممکن است

به گزارش فرم نو، ستاره برزیلی جوان رئال مادرید براین باور است که جایگزین بازیکنی مانند بنزما شدن غیر ممکن است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از الموندو، رودریگو، ستاره جوان برزیلی رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیکو مادرید درخشید و گل نخست تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه دو بر یک پیروز این بازی شود و به بالای جدول رده بندی برگردد.
او پس از بازی اظهار داشت: از بازی و پیروزی خوشحال هستم. داربی ها همیشه خاص و جذاب هستند. از عملکرد خودم بسیار راضی هستم و خوشحالم که در کسب این پیروزی نقش داشتم.
این بازیکن جوان برزیلی افزود: من همیشه به خودم اعتماد دارم. تنها چیزی که تغییر کرده است این است که نسبت به فصل های قبل گل های بیش تری به ثمر رسانده ام. من فصل جاری را با گلزنی شروع کردم و این موجب شد تا شرایط بهتر شود.
او درباره ی جایگزینی بنزما اظهار داشت: به نظرم جایگزینی بنزما نا ممکن است با اینحال تلاش خودرا می کنم. سبک بازی من با بنزما متفاوت می باشد اما تلاش می کنم تا بازی به بازی بهتر شوم. ما در همه بازی های خود در فصل جاری به پیروزی دست پیدا کرده ایم و این بسیار خوشحال کننده است. امیدوار هستم که پس از تعطیلی لیگ بازهم به روند پیروزی خود ادامه دهیم.
رئال مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۸ امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در بالای جدول رده بندی قرار گرفت این درحالی است که اتلتیکو مادرید با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جای دارد.

منبع: