ژیرو: اگر فرانسه قهرمان جام جهانی شود ریش هایم را می زنم!

فرم نو: مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام نمود در صورت قهرمانی فرانسه در جام جهانی قطر ریش های خودرا پس از مدت ها خواهد تراشید.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، اولیویه ژیرو امیدوار است که با بازی در میلان برای چندین سال دیگر از زلاتان ابراهیموویچ الگوبرداری کند و سال ها در خط حمله تیم ملی فرانسه حضور داشته باشد. وی در دیدار این هفته در داربی میلان توانست برای تیمش گلزنی کرد و امیدوار به حضور در جام جهانی قطر است.
این بازیکن ۳۵ ساله زمانی که در ژوییه ۲۰۲۱ به ایتالیا رفت، یک قرارداد دو ساله با میلان امضا کرد اما مایل است پس از اختتام این فصل همچنان در میلان بازی کند و از ابراهیموویچ الهام بگیرد و سال ها در تیم ملی فرانسه بازی کند.
ژیرو در صحبت با تله فوت اظهار داشت: هنوز انگیزه و عزم راسخ برای ادامه بازی و درخشش در تیم هایم دارم. فکر می کنم وضعیت روحی در سن من مهم می باشد. دوست دارم ادامه دهم اما به شرطی که بدنم به من اجازه دهد. داشتم با ایبرا صحبت می کردم و اهتمام می کنم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم.
ابراهیموویچ ۴۰ ساله فصل قبل هشت بار گلزنی کرد و میلان به انتظار ۱۱ ساله برای کسب اسکودتو تمام کرد. آخرین بار روسونری در فصل ۱۱-۲۰۱۰ قهرمان ایتالیا شده بود. در صورتیکه قهرمانی اسکودتو همراه با میلان نخستین قهرمانی ژیرو در رقابت های لیگ پس از قهرمانی با مون پلیه در فصل ۱۲-۲۰۱۱ لیگ فرانسه است، عطش گلزنی این بازیکن فصل به فصل بالا رفته است. قهرمانی با فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ اوج درخشش کاری او بود و حالا نیز امیدوار است در قطر حضور داشته باشد و همراه با فرانسه بدرخشد.
ژیرو که تنها سه گل تا رسیدن به رکورد تیری آنری به عنوان گلزن ترین بازیکن تاریخ فرانسه فاصله دارد، در سال ۲۰۲۲ دو گل در دیدارهای ملی به ثمر رسانده است و مشتاق است در سومین جام جهانی خود حضور داشته باشد.
او اظهار داشت: راستش چیزی نمی دانم. دوست دارم در جام جهانی حضور داشته باشم ولی همه چیز به نظر و تشخیص مربی بستگی دارد. خیلی دوست دارم در این دوره جام جهانی باشم و این الان هدف نخست من است. برای بازیکنی در سن و سال من حضور در جام جهانی برای سومین بار یک شانس بزرگ است که امیدوار هستم به آن برسم. اگر برای دومین بار قهرمان جهان شوم، باید یک کار دیوانه وار انجام دهم مثل تراشیدن ریش!
اولیویه ژیرو در تابستان سال قبل بود که چلسی را به مقصد میلان ترک کرد. میلان برای جذب این بازیکن فرانسوی تنها یک میلیون یورو پرداخت کرد اما یکی از بهترین خریدهای فصل سری A بود. ژیرو در فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در روسونری داشت و با زدن ۱۱ گل سهم به سزایی را در قهرمانی این تیم در سری A ایفا کرد و امسال امیدوار است با این تیم در لیگ و لیگ قهرمانان عملکرد خوب خودرا تکرار کند.