برناردو سیلوا: در منچستر سیتی باقی خواهم ماند

به گزارش فرم نو، هافبک پرتغالی منچستر سیتی به شایعه جدایی خود از این تیم تمام کرد و تصریح کرد که به حضورش در سیتیزن ها ادامه خواهد داد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، برناردو سیلوا یکی از بازیکنان کلیدی و تأثیر گذار منچستر سیتی در دوران گواردیولا بوده است.
این بازیکن پرتغالی مورد توجه بارسلونا قرار داشت و گمانه زنی های زیادی در رابطه با پیوستن او به آبی اناری ها در تابستان سالجاری وجود داشت به طوریکه حتی گواردیولا هم پس از دیدار دوستانه اخیر با بارسلونا به صراحت اعلام نمود که سیلوا عاشق بارسلونا است و دوست دارد در این تیم بازی کند.
اما برناردو سیلوا در جدید ترین اظهار نظر خود اعلام نمود که می خواهد به حضورش درمنچستر سیتی ادامه دهد و بدین سان حضور وی در آبی اناری ها منتفی شد.
او اظهار داشت: من هیچ پیشنهادی دریافت نکردم و در منچستر سیتی باقی خواهم ماند.
سیلوا افزود: خوشحالم که در تیم بزرگ منچستر سیتی بازی می کنم. همه چیز در اینجا خوب است و بدین سان در سیتی باقی خواهم ماند.
این بازیکن پرتغالی تا سال ۲۰۲۵ با منچسترسیتی قرارداد دارد و یکی از بازیکنان خوب تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بوده است.
فصل نقل و انتقالات تابستانی امروز پنج شنبه در انگلیس واسپانیا تمام می شود و با این اظهار نظر سیلوا نباید منتظر حضور وی در بارسلونا بود.