افسوس نادال از غیبت رقیب اصلی خود در تنیس اپن امریکا

فرم نو: رافائل نادال اظهار داشت که از غیبت نواک جوکوویچ در مسابقات آزاد آمریکا غمگین است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از تایمز، نواک جوکوویچ صرب به سبب پافشاری بر تزریق نکردن واکسن کرونا، بار دیگر حضور در رقابت های تنیس را از دست داد. آمریکا به جوکوویچ به سبب تزریق نکردن واکسن کرونا اجازه حضور در رقابت های اپن را نداد تا وی فرصت حضور در آخرین گرنداسلم فصل را از دست بدهد.

نادال اظهار داشت: از دیدگاه شخصی من، این خبر بسیار ناراحت کننده است. همیشه حیف است که بهترین بازیکنان جهان به سبب مصدومیت یا دلیلهای مختلف قادر به بازی در یک تورنمنت نباشند. این تصمیم برای هواداران دشوار است و در عین حال به نظر من برای بازیکنان هم دشوار است چون ما می خواهیم بهترین تنیسورها را در هر رقابت داشته باشیم.

با این حال، با وجود غیبت جوکوویچ، نادال قاطعانه معتقد می باشد که از کیفیت این مسابقات با شرکت نکردن جوکوویچ کم نخواهد شد.

نادال اظهار داشت: من بارها آنچه را گفتم تکرار می کنم. ورزش از جهاتی بزرگ تر از هر بازیکن است. بدون شک خیلی از رویدادهای مهم دوران تنیس خودرا به سبب مصدومیت از دست دادم. پارینه اینجا نبودم دو سال پیش من اینجا نبودم ولی مسابقات به بهترین شکل ادامه داشت. دنیای تنیس ادامه دارد. حتی اگر خبر خوبی برای همه نباشد، جهان ادامه دارد و تنیس پس از من، پس از نواک و پس از راجر فدرر ادامه خواهد داشت.

نادال روز سه شنبه در نخستین دیدار خود در اپن آمریکا برابر رینکی هیجیکاتا قرار می گیرد. او در آخر اظهار داشت: من کارها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهم. امیدوار هستم برای قهرمانی آماده باشم. این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

منبع: