سیمئونه پس از اولین شكست: هر تیمی اشتباه کند می بازد

به گزارش فرم نو، سرمربی اتلتیکو مادرید از شکست خانگی در دیدار برابر ویارئال ابراز ناراحتی کرد. او از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید که فصل جدید رقابت های لالیگا را با پیروزی قاطعانه برابر ختافه شروع کرد در دومین بازی خود طعم شکست را چشید.

تیم مادریدی که در خانه از ویارئال پذیرایی کرد با دو گل شکست خورد.

دیگو سیمئونه در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی بسیار تاکتیکی از جانب دو تیم بود. حریف توانست سبک بازی خویش را به ما تحمیل کند و از اشتباهات ما به خوبی بهره بگیرد. می توانستیم پیش از گل دوم ویارئال بازی را به تساوی کشانیم.

او افزود: بازی های ما برابر ویارئال همواره سخت و پایاپای بوده است. هر تیمی که اشتباه کند تاوان آنرا پس می دهد و شکست می خورد. این در بازی امروز رخ داد و اشتباهات ما سبب شد تا بازنده بازی باشیم. به تیم ویارئال تبریک می گویم. آنها از اشتباهات ما نهایت استفاده را بردند و قدر موقعیت های خویش را دانستند. باید به تلاش خود ادامه دهیم و اشتباهاتمان را تصحیح نماییم.

سرمربی اتلتیکو مادرید در انتها اظهار داشت: سنگربان ویارئال در این بازی عملکرد خوبی از خو نشان داد و در کسب پیروزی نقش داشت. باید این شکست را فراموش کرد و روی بازی های بعدی تمرکز کرد.

منبع: