مسابقات انتخابی تیم ملی سه گانه دانشجویان برگزار می گردد

به گزارش فرم نو، مسابقات انتخابی تیم ملی سه گانه دانشجویان کشور به منظور انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در رقابتهای جهانی برگزار می شود.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات جهانی سه گانه دانشجویان شهریور ماه سالجاری در کشور برزیل برگزار می شود.
طبق هماهنگی های با فدراسیون ترای اتلون، قرار است تیم ملی دانشجویان کشور (پسران) در این رویداد حضور یابد.
به همین منظور مسابقات انتخابی تیم ملی سه گانه دانشجویان با همکاری هیات ورزش های دانشگاهی استان البرز برگزار می شود.
برابر قوانین و مقررات (FISU) متولدین ۱۲ دیماه ۱۳۷۵ به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند. گروه بندی ورزشکاران بر مبنای جدول مسابقات جهت ثبت رکورد شنا و دو بر مبنای تعداد خط های استخر و پیست دوومیدانی تعیین می شود.
برترین رکوردها طبق جدول نتایج در شنا و دو از رتبه های اول تا پایان قرار می گیرند و میانگین پایین تر هر دو رتبه نفرات برتر را مشخص می نماید و مسابقات طبق قوانین و مقررات اتحادیه بین المللی سه گانه (‏ITU) برگزار می شود.
همچنین عرضه گواهی واکسیناسیون کرونا (انگلیسی) و برای افرادی که از تزریق دوز دوم آنها بیشتر از ۳ ماه گذشته باشد، عرضه کارت واکسن دوز سوم (یادآور) الزامی است. داشتن بیمه ورزشی سال ۱۴۰۱ (تاریخ صدور بیمه حداقل ۷۲ ساعت پیش از شروع مسابقات باشد)، عرضه مدارک تحصیلی معتبر همچون گواهی اشتغال به تحصیل و معرفی نامه ادارات کل تربیت بدنی بخش ها، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و داشتن گواهی سلامت قلب و عروق از پزشک معتبر را باید هنگام ثبت نام عرضه کنند.
مسابقات به صورت (۸۰۰ متر شنا، ۵ کیلومتر دویدن) می باشد.
مسابقات روز چهارشنبه ۲ شهریورماه در کرج، حصارک، دانشگاه خوارزمی، دانشکده تربیت بدنی برگزار می شود.
مسابقات جهانی سه گانه دانشجویان ۱۸ و ۱۹ شهریورماه در کشور برزیل برگزار می گردد.