میزان فروش بلیت های جام جهانی

به گزارش فرم نو، تابحال بیشتر از دو میلیون و چهارصد هزار بلیت بازیهای جام جهانی به فروش رفته است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کم کم نزدیک و نزدیک تر می شود و الان مشخص شده است که فروش بلیت این دوره از رقابت ها به دو میلیون و ۴۵۰ هزار نفر رسیده است. آماری که نشان داده است هنوز حدودا ۵۰۰ هزار بلیت و صندلی خالی وجود دارد.
جام جهانی قطر سال جاری یک جام منحصر به فرد خواهد بود. این مسابقات برای نخستین بار در پاییز برگزار می گردد که در اواسط فصل فوتبال های داخلی است و بازیکنان در ماه نوامبر باشگاه های خویش را ترک می کنند.
فیفا امروز پنجشنبه اعلام نمود فروش بلیت های جام جهانی به دو میلیون و ۴۵۰ هزار نفر رسیده است و بیشتر از ۵۰۰ هزار صندلی خالی هنوز در جام جهانی قطر موجود است.
فیفا اعلام نمود ۵۲۰ هزار بلیت در مرحله اول فروش که این هفته زمان آن به پایان رسید خریداری شد. بازی های برزیل مقابل صربستان و مقابل کامرون جزو پرتقاضاترین بازی ها بود.
۱۰ کشوری که بیشترین درخواست را برای خرید بلیت این دوره از رقابت ها داشتند شامل قطر و کشورهای همسایه یعنی عربستان سعودی و امارات متحده عربی است. آمریکا، انگلیس، مکزیک، فرانسه، آرژانتین، برزیل و آلمان هم در لیستی که فیفا منتشر نموده است نام شان به چشم می خورد.
ارزان ترین بلیط برای هواداران خارج از قطر ۲۵۰ ریال (۶۹ دلار) قیمت دارد. هواداران برای رزرو مکان برای اقامت در قطر از راه وبسایت رسمی مسابقات احتیاج به داشتن بلیت تایید شده دارند.
این تورنمنت شامل ۶۴ بازی در هشت استادیوم در دوحه و اطراف آن از ۲۰ نوامبر شروع می شود و مجموعاً حدود ۳ میلیون بلیت برای این بازیها اختصاص یافته است.

منبع: