مورینیو: از همه چیز این بازی راضی بودم

به گزارش فرم نو، سرمربی رم ایتالیا از کسب نخستین 3 امتیاز فصل ابراز رضایت کرد و عملکرد بازیکنان جدید تیمش را ستود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، جالوروسی فصل جدید را با سه امتیاز و یک کلین شیت شروع کرد. تنها گل برایان کریستانته در استادیوم آرچی کافی بود تا رم ۳ امتیاز نخستین دیدار فصل را به دست بیاورد. نیکولو زانیولو و پائولو دیبالا موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند و جورجینیو واینالدوم نیز یک توپ را وارد دروازه حریف کرد، اما آفساید اعلام گردید.

ژوزه مورینیو پس از این دیدار اظهار داشت: من همه چیز این بازی را دوست داشتم. اساسا اگر ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر پیروز می شدم خوشحالتر بودم، اما تیمی را دیدم که گل زد و موقعیت های خوبی داشت ولی آن بلوغ کافی را نداشت که موقعیت های خودش را تبدیل به گل کند. به طور معمول وقتی سه یا چهار فرصت را از دست می دهید سرنوشت بازی به بدی ختم می شود و گل می خورید ولی خوشبختانه در این دیدار از نظر دفاعی شرایط خوبی داشتیم. دیبالا و زانیولو می توانستند هر کدام چند گل بزنند، اما نمی توانم بگویم که بازی فوق العاده ای نداشتند.

مورینیو با بیرون آوردن تامی آبراهام روی دفاع و ضد حمله در نیمه دوم تمرکز کرد. بازیکنانی به زمین آوردم که گلزن نبودند و تلاش می کردند بازی را کنترل کنند. اگر از من بپرسید، آیا ترجیح می دهم مهاجمانی هم سطح مهاجمان فعلی داشته باشم یا خیر می گویم بله این کاری است که منچسترسیتی، لیورپول و چند باشگاه ایتالیایی می توانند انجام دهند.

بلوتی بازیکن آزاد است و چندین روز پیش پیشنهاد ولوز و گالاتاسرای را رد کرده است و مد نظر رم قرار گرفته است. بنظر می رسد این بازیکن نیز به زودی به جمع جالوروسی ملحق شود و پیراهن این تیم را برای فصل به تن خواهدنمود.

منبع: