بازی های كشورهای اسلامی سفر وزیر ورزش به قونیه پس از اتمام ثبت نام انتخابات کمیته المپیک

فرم نو: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برخلاف برنامه قبلی بامدادان امروز عازم محل برگزاری بازی های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شد یعنی پس از اتمام ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک!

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی در حالی سه شنبه گذشته (۱۸ مردادماه) با برگزاری مراسم افتتاحیه بصورت رسمی در قونیه شروع شد که قرار بود حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشورمان نیز در این مراسم حضور داشته باشد.
اینگونه برنامه ریزی شده بود که سجادی پس از شرکت در مراسم افتتاحیه دو روز در قونیه از نزدیک رقابت ورزشکاران کشورمان را در رشته های مختلف را پیگیری کند و سپس ۲۰ مردادماه به تهران بازگردد. با اینحال سفر وزیر ورزش به ترکیه بامدادان امروز شنبه انجام شد.
به نظر می رسد جابه جایی زمان سفر وزیر ورزش به محل برگزاری بازی های کشورهای اسلامی بی ارتباط با ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک نباشد. نام نویسی از متقاضیان حضور در این انتخابات تا پنجشنبه گذشته (۲۰ مردادماه) ادامه داشت و وزیر ورزش هم تا آخرین روز در تهران حضور داشت اما در نهایت به انتخابات ورود نکرد!
این در حالی است که از وزیر ورزش به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی این انتخابات نام برده می شد اما گویا وی نتوانست مجوز لازم برای آنرا بگیرد و بنا بر این بدون نام نویسی عازم ترکیه شد.
سید حمید سجادی امروز با استقبال مقامات ورزش ایران، سفیر ایران در ترکیه و مقامات برگزاری بازی های کشورهای اسلامی وارد قونیه شد.

منبع: