اعتراف ژاوی: انتخاب ترکیب اصلی سخت شده است

به گزارش فرم نو سرمربی آبی اناری ها از عملکرد تیمش در فصل آمادگی تابستانی ابراز رضایت کرد. او اظهار داشت که با جذب بازیکنان جدید انتخاب ترکیب اصلی سخت شده است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لالیگا این دفعه در بازی دوستانه به مصاف پوماس مکزیک رفت.
آبی اناری ها در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتند و با ۶ گل حریف خویش را در هم کوبیدند.
ژاوی پس از بازی اظهار داشت: به صورت کلی فصل آمادگی تابستانی خیلی خوب بود. ما انعطاف و تحرک لازم را داشتیم و فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و نتایج هم خوب بود. بازی بسیار خوبی را برابر هواداران خود و برابر پوماس تجربه کردیم. همه چیز طبق مراد ما بود و باید این عملکرد خوب راهم در لیگ به نمایش بگذاریم.
او افزود: از فضای موجود در نوکمپ و شادمانی هواداران به وجد آمدم. خریدهای جدید خود کار کردند و یک نتیجه قاطعانه را کسب کردیم. تیم ما با نهایت انرژی و توان خود بازی کرد. ما دست از تلاش برنمی داریم و این نشان بسیار خوبی است. می خواهم چنین تفکری را به بازیکنان القا کنم که نباید احساس آرامش کنند و دست از تلاش بردارند. البته دشوار می باشد که در ۹۰ دقیقه از شور و هیجان و انگیزه لازم برخوردار بود اما برای پیروزی چاره ای جز این نداریم. به همین خاطر است که ما برای قهرمانی به یک تیم بسیار آماده نیاز داریم.
سرمربی آبی اناری ها در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: بازیکنان با مهارت های بسیار بالا همدیگر را خیلی خوب درک می کنند. همه بازیکنان نمایش خوبی داشتند. با این همه بازیکن آماده انتخاب ترکیب اصلی خیلی سخت است. بدون شک رقابت سبب می شود که تیم ما قوی تر شود.
او درباره دی یانگ اظهار داشت: تا ۳۱ آگوست واقعا نمی دانم که چه برای دی یانگ اتفاق خواهد افتاد. احتمال رفتن برای همه ما وجود دارد. او می داند که من چه می خواهم و باشگاه چه می خواهد. بدون شک من به این بازیکن در صورت ماندن اعتماد خواهم کرد چون که او بازیکن خوبی است.

منبع: