تمجید کلوپ از مهاجم اروگوئه ای تیمش پس از قهرمانی

یورگن کلوپ به تمجید از عملکرد داروین نونیز پرداخت و عملکرد او را ستود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، در دیدار جام خیریه انگلیس بین دو تیم لیورپول و سیتی، این تیم یورگن کلوپ بود که توانست ۳ بر یک به برتری برسد و قهرمان شود. در این دیدار آلکساندر آرنولد، محمد صلاح از روی نقطه پنالتی و داروین نونیز برای لیورپول گلزنی کردند.
آلوارز نیز تنها گل سیتی را به ثمر رساند. بدین سان نخستین قهرمانی فصل به تیم لیورپول رسید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از این دیدار اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی می نماییم که همه از همان ابتدا مورد قضاوت قرار می گیرند و این به هیچ کس کمک نمی کند، اما این اتفاق ادامه می یابد. این مسابقه زمانی انجام شد که نه فقط لیورپول و سیتی بلکه تقریباً همه تیم ها هنوز در سطح آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار ندارند.
او با تمجید از مهاجم اروگوئه ای تیمش اظهار داشت: وقتی او وارد زمین شد، چند پاس خوب داشت و بعد توپ را از دست داد و همه او را به خاطر این اشتباه قضاوت کردند. او باید با چنین واکنش هایی کنار بیاید و نونیز به خوبی با آن برخورد کرد. ما صبور هستیم و می دانیم که او می تواند کارهای خوبی انجام دهد. بدیهی است که از تأثیری که او امروز داشت خوشحالم.
در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داروین نونیز، مهاجم اروگوئه ای و فابیو کاروالیو، هافبک تهاجمی ۱۹ ساله به آنفیلد آمده اند. حالا یورگن کلوپ می گوید تیم او کامل شده است.
لیورپول در دیدار بعدی خود باید برابر استراسبورگ فرانسه قرار گیرد و در ادامه در هفته اول لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال فولام می رود که این دیدار در زمین تیم لندنی انجام می شود.