ولاهوویچ: از کودکی دوست داشتم با دی ماریا هم بازی شوم

مهاجم یوونتوس اصرار کرد که از جذب دی ماریا بسیار خوشحال شده است و روزهای خوبی را با این بازیکن تجربه خواهدنمود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از گاتزتادلو اسپورت، آنخل دی ماریا یکی از خریدهای بزرگ یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است. این هافبک خلاق آرژانتینی پس از جدایی از پاری سن ژرمن راهی سری A شد تا پیراهن یووه را بر تن کند.

دژان ولاهوویچ مهاجم یوونتوس از این انتقال ابراز خوشحال کرد و اظهار داشت: وقتی شنیدم دی ماریا به یوونتوس خواهد پیوست فورا به تعداد پاس هایی که او مقرر است به من بدهد تا آنها را تبدیل به گل کنم فکر کردم. البته من هم به او پاس گل خواهم داد و این همکاری مشترک خواهد بود.

این مهاجم ۲۲ ساله افزود: دی ماریا مدت هاست که در سطح بالایی بازی می کند. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در دو دهه اخیر بوده است. دی ماریا در هر تیمی که به میدان رفته عملکرد بسیار خوبی داشته است. من بازی های وی را از تلویزیون نگاه کرده ام و از کودکی دوست داشتم که روزی با او هم بازی شوم.

ولاهوویچ در آخر اظهار داشت: دی ماریا بتازگی راهی یوونتوس شده و باید با هم هماهنگ شویم. اطمینان دارم که هماهنگ شدن با این بازیکن سخت نخواهد بود. او با مهاجمان بزرگی هم بازی بوده است و من باید از او سوال بپرسم که چگونه در زمین حرکت کنم تا با او هماهنگ شوم.

دی ماریا سابقه حضور در رقابت های لالیگا، لیگ برتر انگلیس و لیگ فرانسه را دارد و با مهاجمان بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، نیمار، ام باپه و بنزما هم بازی بوده است و الان هم باید در سری A به میدان برود.