ماتیس تل به بایرن مونیخ پیوست

فرم نو: مهاجم جوان رن فرانسه با بایرن مونیخ به توافق نهایی دست پیدا کرد و با قراردادی تا سال 2027 به این تیم پیوست.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی این دفعه یک مهاجم جوان جذب کرد.

ماتیس تل مهاجم جوان رن و تیم ملی فوتبال فرانسه با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۷ به بایرن مونیخ پیوست تا جایگزین روبرت لواندوفسکی در این تیم شود.

بایرن برای جذب این مهاجم فرانسوی ۴۰ میلیون یورو پرداخت کرده است.

این بازیکن فرانسوی برای حضور در تست پزشکی بایرن وارد شهر مونیخ شود و به زودی به رسانه ها معرفی خواهد شد.

تل کار بسیار سختی در بایرن مونیخ دارد چونکه او جایگزین مهاجمی شده است که آماری خیره کننده و تکرار نشدنی در بایرن داشته است.

سرانجام پس از کش و قوس های زیاد بایرن مونیخ با جدایی روبرت لواندوفسکی موافقت نمود. مهاجم گلزن لهستانی پس از ۸ فصل حضور در بایرن از این تیم جدا شد تا پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

لواندوفسکی در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ حدودا همه رکوردهای گرد مولر، اسطوره ژرمن ها را شکست و بنظر می رسد برای رسیدن دیگران به رکوردهای “لوا” باید مدت ها صبر کرد.

بایرن مونیخ خریدهای بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت. این تیم با ستاره های مثل سادیو مانه، ماتیاس دی لیخت، نصیر مرزاوی و تل قرارداد امضا کرد و باید دید که در فصل پیش رو چه نتیجه ای خواهد گرفت.

هواداران بایرن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را از تیم خود انتظار دارند چونکه قهرمانی در بوندسلیگا پس از ۱۰ فصل پی در پی برای بایرن کار بسیار آسانی است.

منبع: