نادال: انرژی تماشاگران سبب شد تا به بازی ادامه دهم

به گزارش فرم نو اسطوره تنیس اسپانیا اعتراف کرد که در بازی حساس برابر حریف آمریکایی می خواست که انصراف دهد اما انرژی و حمایت زیاد تماشاگران سبب شد به بازی ادامه دهد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، رافائل نادال در یک بازی ماراتونی که ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید توانست برابر تایلور فریتز آمریکایی به پیروزی برسد و راهی نیمه نهایی ویمبلدون شود.

نادال در این بازی سخت و نفسگیر از ناحیه شکم احساس درد کرد و بازی برای دقایقی متوقف گردید. این تنیسور اسپانیایی اعتراف کرد که می خواست که انصراف دهد اما انرژی و حمایت زیاد تماشاگران سبب شد تا او به بازی ادامه دهد.

او اظهار داشت: از چنین بازی های برابر هواداران لذت می برم. نمی توانم از حمایت شما آنگونه که بایسته و شایسته است تشکر کنم. روز سختی برابر یک حریف خوب بود. باید به تیلور به خاطر این نمایش خوب تبریک گفت. از نظر من بازی آسانی نبود و به همین خاطر حضور در نیمه نهایی اتفاق بزرگی است.

او درباره صدمه دیدگی که داشت، اظهار داشت: در کل وضعیت بدنی ام خوب است اما در شکم وضعیتم خوب نیست و در جریان بازی احساس درد داشتم. برای لحظاتی احساس کردم که نمی توانم به بازی ادامه دهم و باید انصراف بدهم اما تماشاگران به من انرژی دادند تا به بازی ادامه دهم و باید از همه آنها تشکر کنم. برای دیدار نیمه نهایی برابر نیک کریوس باید بسیار آماده باشم. نیک فصل بسیار خوبی را تجربه کرده است و از آمادگی بالایی برخوردار می باشد. این جدال هم راحت نخواهد بود و باید ۱۰۰ درصد آماده باشم.