رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای: تفاهمنامه ترویجی با وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است

به گزارش فرم نو رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار داشت: تفاهمنامه ای با وزارت آموزش و پرورش منعقد کرده ایم تا از راه مدارس این رشته را به نونهالان و نوجوانان بشناسانیم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مهرعلی باران چشمه در انتخابات هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آذربایجان شرقی اضافه کرد: ما برای ترویج ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ارتباط خوبی با شبکه های تلویزیونی سیما داریم و آنها اغلب، برنامه های ثابتی در کنداکتور برنامه های خود دارند.
وی ضمن اشاره به گرایش کمتر از حد انتظار به رشته زورخانه ای و کشتی پهلوانی، عنوان کرد: جا دارد همه کمک کنند تا بتوانیم این رشته را بیشتر از پیش ترویج دهیم، چونکه که این رشته آمیخته ای از فرهنگ و ورزش است و نمودی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم اظهار داشت: چراغ رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در آذربایجان شرقی، به کمک افرادی که عاشق ورزش زورخانه ای و گود زورخانه هستند و بخصوص رئیس شهرستان های استان، روشن نگه داشته شده است و من بعنوان خادم جامعه ورزش و جوانان از تمامی این عزیزان صمیمانه قدردانی می کنم.
حبیب ستوده نژاد خاطرنشان کرد: شهر باسمنج، در زمینه قهرمان پروری گام های خوبی برداشته و سه ملی پوش و چند قهرمان کشور از این شهر کوچک به استان و کشور معرفی شده اند و با توجه بیشتر به این رشته ورزشی در شهر باسمنج امید داریم که تعداد ملی پوشان و قهرمانان از دیار باسمنج افزایش یابد.
وی اظهار نمود: در دیداری که پیش از این مجمع با حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان داشتیم، ایشان تاکید ویژه ای برای برگزاری برنامه های مختلف ورزشی به مناسبت عید سعید غدیر خم داشتند که خانواده ورزش زورخانه ای نسبت به برگزاری جشن گلریزان در شهر باسمنج اهتمام داشته و در شب عید غدیر آنرا برگزار خواهند کرد.
مجمع انتخاباتی رئیس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی آذربایجان شرقی به ریاست مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون و حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.
رسول برپور که پیش از این هم رئیس این هیأت بود، بعنوان تنها نامزد و بدون رقیب با کسب همه آرا توانست با کسب ۲۰ رای به مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان شرقی انتخاب گردد.

منبع: