دمبله پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

فرم نو: سران باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد دمبله خواهان کاهش 40 درصدی حقوق او شدند که این بازیکن فرانسوی آنرا رد کرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، عثمان دمبله یکی از بازیکنان موثر و کلیدی بارسلونا در فصلی که گذشت بود.
این مهاجم فرانسوی که در سال ۲۰۱۷ راهی بارسلونا شد بهترین فصل حضورش را در آبی اناری ها پشت سرگذاشت. ژاوی توانست این بازیکن را احیا کند و به همین خاطر تمدید قرارداد او را خواهان شده است.
قرارداد دمبله با آبی اناری ها به انتها رسیده است و هنوز او با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق دست پیدا نکرده است.
طبق اعلام رادیو کادنا کوپه اسپانیا، سران باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد دو ساله دمبله پیشنهاد کاهش ۴۰ درصدی حقوق این بازیکن را داده اند تا دستمزد او با آنسو فاتی برابر شود که دمبله این پیشنهاد را رد کرده است.
مدیر برنامه های دمبله در شهر بارسلون به سر می برد و با این پیشنهادی که باشگاه به او داده است بعید است که قرارداد این بازیکن تمدید شود.
دمبله مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته است. جدی ترین مشتری او چلسی است و به احتمال خیلی زیاد او راهی آبی پوشان لندنی خواهد شد تا بار دیگر شاگرد توماس توخل شود.
این مهاجم فرانسوی قرار بود که جایگزین نیمار در آبی اناری ها شود اما حاشیه سازی های زیاد و از جانب دیگر مصدومیت های پی در پی موجب شد تا یکی از ناکام ترین خریدهای گرانقیمت تاریخ باشگاه لقب گیرد.

منبع: