انکتیا وارث تیری آنری در آرسنال شد

به گزارش فرم نو مهاجم جوان آرسنال قرارداد خویش را با این تیم تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد و شماره پیراهن سابق تیری آنری را هم مال خود کرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، آرسنال تایید نمود که ادوارد انکتیا قرارداد خویش را با این تیم تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد. این مهاجم چند ماه پیش به جدایی از این تیم نزدیک شده بود اما هشت بازی متوالی در لیگ برتر این مهاجم را متقاعد کرد که در لندن بماند. او پس از تمدید قرارداد با این تیم پیراهن شماره ۱۴ را که سال ها بر تن تیری آنری بود در اختیار گرفت و از فصل جدید با این پیراهن به میدان خواهد رفت.

او فصل قبل را با ۱۰ گل در مجموع ۲۸ بازی به پایان رساند. این مهاجم همیشه از حمایت سرمربی خود برخوردار بوده و مایکل آرتتا اعتقاد زیادی به بازی او دارد. آرتتا فصل گذشته بارها از نگرش انکتیا در تمرین تمجید کرد و علناً از تمایل او برای ماندن مهاجمش در لندن سخن به میان آورد.

مایکل آرتتا درباره تمدید قرارداد ای بازیکن اظهار داشت: او بازیکن ماست و ما او را بزرگ کرده ایم و ژن آرسنال را در خون خود دارد. او باشگاه را خیلی دوست دارد و دلیلش این است که می خواهد بیشتر فوتبال بازی کند. این دلیل واقعی ماندن وی در لندن است. انکتیا فکر می کند که می تواند خیلی بیشتر به تیم کمک نماید و بنابراین است که او را دوست دارم چون بازیکن مسئولیت پذیری است. ما بسیار خوشحالیم که او قراردادش را تمدید کرد و الان باید دست به کار شویم و به پرورش استعداد او و سایر بازیکنان جوان خودمان ادامه دهیم.

آرسنال همینطور تلاش زیادی کرده است که بتواند گابریل ژسوس را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد. این بازیکن برزیلی احیانا از سیتی جدا می شود و باید دید آرتتا می تواند او را قانع کند تا پیراهن تیم قرمزپوش لندنی را به تن کند یا خیر.