شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی از دید پویول

فرم نو: کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا، فرانسه را بعنوان مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر انتخاب نمود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی پست، کارلس پویول اسطوره بارسلونا، اعتقاد دارد که “فرانسه جلوتر از اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است چونکه آنها بازیکنان و استعدادهای زیادی در تیم خود دارند.” جام جهانی ۲۰۲۲ در ماه نوامبر اواخر سالجاری میلادی آغاز خواهد شد.

کارلس پویول به BolaVIP اظهار داشت: از نظر من شانس اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر فرانسه است چون که آنها بازیکنان زیادی دارند، استعدادهای زیادی دارند و یک تیم بسیار کامل هستند، آنها قبلا قهرمان شده اند و راه را کاملا می دانند. تیم های دیگری مانند اسپانیا هستند که فکر می کنم می توانند بازی های خوبی داشته باشند اما شانس قهرمانی ندارند. اسپانیا بازیکنان جوان و خوبی دارد و می تواند عملکرد خوبی داشته باشد ولی بعنوان مدعی قهرمانی تردید دارم.

فرانسه در سال ۲۰۰۲، ایتالیا در سال ۲۰۱۰، اسپانیا در سال ۲۰۱۴ و آلمان در سال ۲۰۱۸ همگی در حالی در دور اول حذف شدند که در دوره قبل قهرمان جام جهانی شده بودند و حالا همگان منتظر هستند که ببینند این سرنوشت برای تیم پرستاره دیدیه دشان هم رقم خواهد خورد یا خیر. فرانسه در سال ۲۰۱۸ در روسیه توانست بعنوان قهرمانی برسد. خروس ها توانستند با برتری ۴ بر ۲ برابر کرواسی برای بار دوم قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورند. این تیم البته در یورو ۲۰۲۰ در مرحله یک هشتم نهایی به سوئیس باخت و حذف شد.

منبع: