حضور وزیر ورزش و تعدادی از ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس

فرم نو: وزیر ورزش و تعدادی از روسا و مدیران فدراسیون ها در مراسم راهپیمایی روز قدس حاضر شدند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه در تهران شروع شد. طبق روال هر ساله، جامعه ورزش و ورزشکاران هم از میدان فلسطین در این راهپیمایی حاضر شدند.
در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان حضور یافت. وی اظهار داشت: جامعه ورزش در تمام عرصه ها در کنار مردم معنا پیدا می کنند و پای انقلاب ایستاده است.
وی درباب کناره گیری ورزشکاران از رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر اشاره کرد: ورزشکاران ارزشی و انقلابی جمهوری اسلامی دنباله رو آرمان های روز قدس هستند. وظیفه داریم از این فلسفه روز قدس پاسداری نماییم. بهترین فلسفه روز قدس مرگ بر ظلم است و مبارزه با حقوق بدون بشر است. ورزشکاران هم این فلسفه را دنبال می کنند و دنبال احقاق این حقوق هستند.
وزیر ورزش با اشاره به اتفاقاتی که منجر به تعلیق رشته جودو ایران در همین ارتباط شده است، اظهار داشت: ظلمی در حق جودو شده است که امیدوار هستم با پیگیری ها حقوق به حق کشورمان بازگردد و جودو ایران باردیگر به میادین بین المللی برگردد.
همچنین کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بومی و محلی از دیگر حاضران در این راهپیمایی بودند.
علاوه بر این تعدادی از ورزشکاران مختلف هم با حضور در میدان فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

منبع: