توخل: چرا داور با آنچلوتی می خندید؟

به گزارش فرم نو توماس توخل اظهار داشت که از دیدن خنده داور مسابقه با کارلو آنچلوتی ناامید شد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، رئال مادرید صبح چهارشنبه در قالب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان چلسی بود که بعد از ۱۲۰ دقیقه سخت و نفس گیر توانست چلسی را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند تا حریف برنده دیدار منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید شود. رئال مادرید در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ برنده این دیدار زیبا و نفس گیر شد.

توخل سرمربی چلسی اظهار داشت: زمانی که می خواستم بروم و از تیم داوری تشکر کنم، داور بازی با مربی حریف لبخند می زد و می خندید. فکر می کنم این کار بسیار اشتباهی است که داور پس از سوت آخر انجام داد، ۱۲۶ دقیقه یک تیم تمام تلاش خویش را می کند و وقتی می روی داور را ببینی او با مربی دیگر لبخند می زند و می خندد، زمان بدی برای این کار بود. من این را به خود داور بازی هم گفتم. در هر صورت هر چند از این رفتار داور ناراحت هستم ولی به تیم خودم تبریک می گویم که جانانه برابر یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کردند و هر چه در توان داشتند نشان دادند.

توخل هم چنین از اینکه مارسینیاک داور بازی هنگام گل مارکوس آلونسو خودش مانیتور VAR را بررسی نکرد اعلام نارضایتی کرد و اظهار داشت: من صحنه گل را ندیدم، اما بسیار ناامید هستم که او به تنهایی آنرا بررسی نکرد. داور اول باید رئیس بماند و تصمیمات را به کسی ندهد که روی صندلی نشسته است. من به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم و فکر می کنم شایسته صعود بودیم اما شانس با ما همراه نبود. هیچ پشیمانی وجود ندارد. این باخت ها از انواع شکست هایی است که شما می توانید بعنوان یک ورزشکار با افتخار آنرا قبول کنید. انتظارات در چلسی بسیار زیاد است و بازیکنان امشب برابر رئال مادرید نشان دادند چه توانایی زیادی دارند.

منبع: