رسیدن مولر به 300 پیروزی در بوندسلیگا با بایرن

توماس مولر در بایرن سیصدمین پیروزی خود در بوندسلیگا را مقابل اف سی آگسبورگ جشن گرفت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا یک بازی برگزار گردید. در این دیدار بایرن مونیخ صدرنشین در خانه از آگزبورگ پذیرایی کرد و به سختی توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل بایرن را در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۲ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بایرن مونیخ با پیروزی در این دیدار ۶۹ امتیازی شد و اختلافش را با دورتموند به ۹ امتیازی افزایش داد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.
توماس مولر توانست در پیروزی بایرن مونیخ مقابل اف سی آگزبورگ یک رکورد ویژه را جشن بگیرد. وی در ۴۱۱ امین بازی خود در بوندسلیگا در روز شنبه، سیصدمین پیروزی خویش را جشن گرفت. هیچ بازیکنی در لیگ آلمان تاکنون با یک باشگاه به این همه برد دست نیافته است.
فقط دو بازیکن حرفه ای بیش تر در بوندسلیگا به پیروزی رسیدند: هم تیمی مولر، مانوئل نویر (۳۱۳ برد با شالکه و بایرن) و اولیور کان، دروازه بان پیشین آلمان و بایرن مونیخ(۳۱۰ برد با کارلسروهه و بایرن).
مولر تقریباً ۱۳ سال پیش نخستین پیروزی خویش را جشن گرفت. در ۱۸ آوریل ۲۰۰۹ او بعنوان بازیکن تعویضی مقابل آرمینیا بیله فلد توسط یورگن کلینزمن وارد زمین شد و به نخستین برد خود در بوندسلیگا رسید و از آن زمان هم توانسته است همیشه در این تیم بماتند و به رکوردهای خوبی برسد.
مولر احیانا یکی از نفرات هانسی فلیک برای آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم خواهد بود.

منبع: