پاسخ مبهم محمد صلاح درباره تمدید قرارداد با لیورپول

ستاره مصری لیورپول حاضر به صحبت درباره تمدید قرارداد خود با لیورپول نشد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، به نظر می آید که محمد صلاح به جدایی از لیورپول نزدیک شده است. این بازیکن مصری رقم بسیار بالایی برای تمدید قرارداد خود با قرمز پوشان آنفیلد می خواهد و این سبب شده تا احتمال جدایی او زیاد باشد. در این میان بارسلونا حاضر است برای جذب محمد صلاح ۵۸ میلیون پوند به لیورپول پیشنهاد دهد.

۱۶ ماه تا آخر قرارداد فعلی صلاح با لیورپول باقی مانده است و ظاهراً ستاره مصری خواهان قراردادی است که او را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل کند. شاگردان یورگن کلوپ با هشت بازی باقی مانده یک امتیاز کمتر از سیتی صدرنشین دارند.

صلاح درباره تمدید قرارداد خود به اسکای اسپورت نیوز اظهار داشت: خیلی چیزها وجود دارد که مردم در مورد آن نمی دانند. من نمی توانم خودخواه باشم و در مورد وضعیتم صحبت کنم چونکه ما در مهم ترین موقعیت در این فصل هستیم و تمام تمرکز ها به بازی های تیم در لیگ برتر است و در این شرایط دوست ندارم درباره تمدید قرارداد خود با لیورپول صحبت کنم. بارها گفته ام که برای تمدید قراردادم چه می خواهم اما حالا نمی توانم وارد جزئیات قرارداد شوم چونکه شرایط حساسی است. من فقط روی تیم تمرکز کرده ام. این مهم ترین چیز برای من است، تمرکز برای کسب جام ها.

صلاح در هفت بازی اخیر خود فقط یک گل زده است اما در این فصل ۲۸ بار در تمام رقابت ها برای لیورپول گلزنی کرده است.

بارسلونا یکی از تیم های است که به جذب صلاح علاقه دارد. روزنامه اسپورت نوشت که خود صلاح هم در صورت جدایی از لیورپول دوست دارد که پیراهن آبی اناری ها را بر تن کند. این روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا در ادامه نوشت که آبی اناری ها برای جذب صلاح حاضر هستند که رقم ۵۸ میلیون پوندی را به لیورپول پیشنهاد دهند این در شرایطی است که باشگاه لیورپول ۸۳ میلیون پوند برای فروش این ستاره مصری خود می خواهد.

منبع: