ناظمی در دیدار با یامین پور؛ می توانیم از ظرفیت سمن ها در برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده نماییم

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: می توانیم از ظرفیت سمن ها در برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده نماییم.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر وحید یامین پور معاون امور جوانان ملاقات و گفتگو کرد.
در این دیدار درمورد همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاونت جوانان وزارت خانه و نحوه مشارکت فدراسیون و معاونت جوانان موارد گوناگونی عنوان شد.
مازیار ناظمی اظهار داشت: فدراسیون این ظرفیت را دارد که به مناسبت های مختلف و در بخش مسابقات ویژه سمن ها با معاونت جوانان همکاری داشته باشد و مسابقاتی در بخش های رالی، آفرود و موتورسواری را برای اعضای سمن ها برگزار نماییم.
همچنین مبحث آموزش مخاطبان سمن ها توسط آکادمی بین المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست بود که با استقبال خوب دکتر یامین پور همراه شد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این نشست ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون و برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی جذابیت زیادی برای مردم دارد و در نقاط مختلف کشور مورد توجه است.
یامین پور از پیشنهادات مازیار ناظمی استقبال کرد و قرار شد در مسابقات آینده از سمن هایی که علاقه مند هستند در این عرصه فعالیت کنند استفاده گردد و در رویدادهای فرهنگی و ورزشی فدراسیون حضور پویایی داشته باشند.