با حضور هاشم اسكندری تصمیم گیری شد؛ ایران، میزبان مسابقات اسنوکر ۶ توپ و تیمی آسیا شد

به گزارش فرم نو در آخرین نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون رشته های بیلیاردی (ACBS) با حضور هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران و نائب رئیس آسیا برگزار گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، نشست حضوری هیات رئیسه کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا (ACBS) با حضور اعضای این هیئت رئیسه به مدت ۴ ساعت برگزار شد که درانتها ایران میزبان مسابقات اسنوکر ۶ توپ و تیمی آسیا شد. این مسابقات در مهر و آبان ۱۴۰۱ در ایران برگزار می شود.
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران درباره مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود و مجموعه اقدامات قبلی ACBS مورد بررسی قرار گرفت. با عنایت به شرایط کرونایی در جهان و آسیا، برخی از برنامه های کنفدراسیون رشته های بیلیاردی آسیا در قطر و امارات برگزار شده بود و تعدادی هم در موعد مقرر انجام نشد که در مجموع این موارد مورد بررسی قرار گرفت.

هاشم اسکندری با اشاره به اینکه گزارش وضعیت مالی کنفدراسیون آسیا از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود، اظهار داشت: همینطور قسمتی از برنامه های آینده کنفدراسیون مورد تایید اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت و مواردی هم درحال بررسی تکمیلی است که بستگی به شرایط کرونایی قاره آسیا دارد.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در سال آینده میزبان مسابقات اسنوکر ۶توپ و تیمی خواهد بود، اظهار داشت: در سال ۲۰۲۲ هم ایران میزبان مسابقات اسنوکر ۶ توپ و تیمی آسیا خواهد بود و در سال ۲۰۲۳ میزبان مسابقات جهانی اسنوکر هستیم؛ البته تلاش خواهیم کرد که بعضی از این میزبانی ها را در استان ها دیگر برگزار نماییم تا نشان دهیم کشور عزیزمان دارای چه غنای فرهنگی عظیمی می باشد.
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس افزود: خوشبختانه ایران یکی از کشورهای فعال در اسنوکر جهان و آسیا به لحاظ میزبانی است و این مورد برای فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا هم اهمیت دارد. ایران در این حوزه شرایط بسیار خوبی دارد و به رغم شرایط سخت کرونایی نمره قبولی در میزبانی ها گرفته است. اسکندری تصریح کرد: هدف نهایی فدراسیون رشد و توسعه رشته های زیر پوشش در ایران و آسیا است و تلاش می نماییم با میزبانی در رشته های مختلف زمینه را برای رشد رده های پایه ایران فراهم نماییم.