اینزاگی: لیورپول از بهترین تیم های اروپاست

سرمربی اینتر درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظر کرد.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسکای، در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی، نراتزوری خارج از خانه لیورپول را با نتیجه یک بر صفر شکست داد، اما مرسی سایدها به لطف پیروزی در بازی اول صعود کردند.
سیمونه اینزاگی پس از این دیدار اظهار داشت: ناامید هستیم. در دو دیدار تعادل برقرار شد، باآنکه مقابل لیورپول بازی کردیم که در کنار منچسترسیتی و بایرن حالا بهترین های اروپا هستند. اما در نهایت دو گل در ۱۵ دقیقه پایانی بازی اول تعیین کننده شد. ما در ۷۵ دقیقه ابتدایی بازی اول مستحق گلزنی بودیم، سپس دو بار گل خوردیم. امروز در آنفیلد تمام تلاش مان را کردیم. ما پس از این دو بازی بهتر و قوی تر خواهیم بود. روز جمعه بازی آسانی در لیگ داشتیم و خوب کار کردیم. به آن پیروزی نیاز زیادی داشتیم. باید از این باخت درس گرفت و در آینده بهتر از این عمل کرد.
استیون ژانگ، مالک اینتر به شدت از عملکرد مربی جدید تیمش رضایت دارد و گفته می شود رابطه خیلی خوبی با اینزاگی دارد. به همین خاطر هم مقرر است بزودی پیشنهاد تمدید قراردادی یک ساله را به مربی موفق خود بدهد.
لیورپول در مجموع با پیروزی ۲ بر یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
در دیدار دیگر شب گذشته، بایرن مونیخ میزبان سالزبورگ اتریش بود که با نتیجه ۷ بر یک، میهمانش را بدرقه کرد. در این دیدار لواندوفسکی (۳ بار)، مولر (۲ بار)، گنبری و سانه گل های بایرن را به ثمر رساندند. بایرن در مجموع با نتیجه ۸ بر ۲ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

منبع: